Jäseneksi liittyminen

Jäseneksi?

Joensuun pursiseuran jäseneksi voivat hakea kaikki veneilystä ja pursiseuran toiminnasta kiinnostuneet henkilöt ja yhteisöt. Jäsenyys ei vaadi erillisiä suosittelijoita. Jäsenetuja ovat mm. oikeus käyttää seuran tukikohtaa Lapalikon saaressa sekä edulliset veneiden katsastusmaksut. Pursiseuran jäsen on katsastettuine veneineen ja seuran lippua käyttäessään oikeutettu käyttämään Saimaan alueen yhteiskäyttösopimuksen muiden pursiseurojen tukikohtia. Katsastuksesta löytyy tietoa tästä. ja Saimaan alueen yhteiskäyttösopimuksen piiriin kuuluvista pursiseuroista täältä.

Vuoden 2023 liittymismaksu on 200 €. Jäsenmaksut vahvistetaan vuosittain Joensuun pursiseuran kevätkokouksessa.

Liittymisvuonna uusi jäsen ei maksa jäsenmaksua vaan ainoastaan liittymismaksun.

Jäsenyyttä voi hakea ottamalla yhteyttä info@joensuunpursiseura.fi

Lähetämme liittymislomakkeen yhteydenoton jälkeen.

Jäsenmaksu yhteisöille

Joensuun Pursiseura ry:n jäseneksi voi hakeutua myös yhteisö (yritys tai yhdistys). Yhteisö saa näkyvyyttä jäsenlehti Puuskassa (puolen sivun mainos per vuosi) ja lisäksi mainosbannerin seuran kotisivuille.

Lisäksi yrityksen tai yhteisön työntekijät tai jäsenet saavat 10% alennuksen seuran jäsenmaksusta. Muut seuran edut ja sääntömääräiset oikeudet tai velvollisuudet eivät sen sijaan yhteisöjäsenyyttä koske.

• Liittymismaksu yhteisöjäsenille 200 €
  • Yhteisöjäsenmaksu 200 €

Jäsenmaksu yksityishenkilöille

Perhejäsenmaksu 120 €

Aikuisjäsenmaksu 90 €

Juniorit 35 €

Jäsenyyttä voi hakea ottamalla yhteyttä info@joensuunpursiseura.fi

Lähetämme liittymislomakkeen yhteydenoton jälkeen.