Katsastuspäivät, -paikka ja -hinnat 2023

Katsastuspäivät:

Veneen vuosikatsastukset tehdään ensisijaisesti maanantaina 5.6.2023 ja tiistaina 6.6.2023 klo 15.00 – 20.00. Katsatusaikataulut löytyvät Linnunlahden laiturien porteilta olevista postilaatikoista.

Muuna aikana katsastuksesta on sovittava katsastajan kanssa.

Katsastuspaikat:

Vuosikatsastukset katsastuspäivinä tehdään Linnunlahden, Jokiaseman ja jokirannan keskustan puolen laiturissa. Muusta paikasta sovittava katsastajan kanssa.

Katsastushinnat seuran jäsenille:

Peruskatsastus 30 €, vuosikatsastus 20 €. Katsastushinnat 1.7 2023 lähtien ovat kaksinkertaiset.

HUOM!

Katsastusten ajanvarauslistat löytyvät joko Linnunlahden huoltolaiturin kohdalla olevan jätekatoksen seinän ilmoitustaululta (mikäli sellainen saadaan) tai entiseen tapaan A- ja H-laitureiden porteilta viimeistään viikkoa ennen vuosikatsastus päiviä.

Mikäli kyseessä on peruskatsastuksen vesillä tehtävä loppuosa, varaa listalta kaksi peräkkäistä aikaa.