Seurainfo

Yleistä

• Joensuun Pursiseura on perustettu 1966 ja se on Suomen Purjehdus ja Veneilyliiton jäsen.
  • Koulutusjaosto on myös Suomen Navigaatioliiton jäsen,
  • Jäseneksi voit liittyä  JÄSENEKSI? -sivun ohjeilla.
  • Seuratukikohtana on Lapaliko, saari Liperin Tutjunniemen kärjessä.
  • Seuran postiosoite on PL 227, 80101 Joensuu.

Saaritukikohdan vierailumaksujen tilinumero:

FI39 5770 0510 0155 37

Vierailumaksut voi maksaa  myös Lapalikon saaren saunan pukuhuoneen lippaaseen.

Toiminta-ajatus

- kehittää vapaa-ajan veneilyharrastusta niin, että seuran jäsenet harrastuksensa parissa toimiessaan voisivat kehittää fyysistä ja psyykkistä hyvinvointiaan tarpeittensa mukaisesti.

- edistää vesiliikkumisen turvallisuutta ja lisätä jäsenistönsä keskuudessa veneilyssä tarpeellisia tietoja ja taitoja

- kehittyä urheiluseurana siten, että moottorivene- ja purjehdusurheilu saisivat lajille kuuluvan arvostuksen ja seuran urheilijat heille kuuluvan tuen.

Edellä mainittuihin päämääriin päästään koulutus-, kilpailu- ja junioritoiminnan kautta sekä tarjoamalla jäsenistölle monipuolisia mahdollisuuksia yhdessäoloon ja seuratoimintaan.